nothing but a surface

legat hemma idag, inte för att jag mått sämre utan mest för att vara på den säkra sidan att bli frisk.
nu på kvällen kände jag mig pigg och stack ner och kollade på this means war , faktiskt en skitbra, kanske för att huvudrollerna inte ser för fula ut eller bara för att man vet exakt hur allting artar sig, nånting sånt.
när jag snackar om film så kan jag passa på och rekommendera min absoluta favoritfilm burlesque , gud jag bara älskar den. dans, sång och kärlek - kan det bli bättre?
anyway så var det sjukt mysigt att träffa ayla som förövrigt försöker lägga upp en sparplan åt jordens mest spenderande (för sin budget) tjej (impulsköp, crêpes, läsk och jojokort räknas knappt), kom fram till att antingen så får jag lägga in mina pengar i min spargris (en lila fyrkantig kloss) där koden står på undersidan elller så får jag komma hem till henne och lägga pengarna i hennes garderob och aldrig mer komma hem till henne. vad tror ni? har ni nån bättre idé? inte jag i alla fall. let's pray...
nej nu är det dags för lite sömn, vilket för min del inte kommer funka alls då jag ska till tandläkaren imorrn men är fortfarande lite sjuk så jag får väl jobba på det, precis som på min blogginläggskvalitet.
sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0