nej tack.

hje bloggen, har (borde ha) suttit heeela kvällen och pluggat so och är helt slut (trots att jag inte gjort ett skit).
var och dansade innan och från att vara på lite sämre humör så kom jag som alltid därifrån med ett leende från öra till till kind. wHAt?
imorgon är det so prov och kunde inte ha pluggat mer, förutom typ mycket extremt jävligt otroligt mycket mer än vad jag gjort, dvs, nu ligger den underbara känslan av lenas värmade blickar i sinnet. (j.ag.ä.r.d.ö.d.)
sen imorrn kväll ska jag hem till max, kolla på film och snacka osv. hoppas ni får en härlig torsdagssömn!
puss!
bild påväg till heeestra. måste kommentera att johanna åker till kalmar imorgon och ska vara borta sisådär tillräckligt länge för att hennes dialekt ska ändras sådär lite smått.
om någon har en imitation eller bara en helt enkelt något tips på hur man ska säga hejdå på bästa sätt för att få personen att inte åka så kan ni väl ringa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0