livet

idag har varit väldigt nice dag i skolan, fick reda på att jag fått skitbra på nationella proven, svenska, läsförståelsen vilket gör mig oerhört lycklig! sen fick jag tillbaka mitt 2:a världskrigsprov och hade lika bra, och dessa var de proven jag oroat mig mycket över, YES! plugget lönade sig!
efter skolan stack jag till gitarren. åkte hem sedan direkt till dansen där jag bara kollade på idag pga sjukhet jootack. nu har jag pluggat matte typ en timme ungefär.
livet går upp och ner. för någon vecka sen hade ångest så det värkte för vartenda steg jag tog pga mitt skolarbete som bara dränkte mig.
nationella prov ska göras, slutbetygen ska fås och jag ska komma in på mitt gymnasium. helt plötsligt går allting som på moln och sen är man nere i helvetet, just nu är allting i skolan moln men utaanför lite halvt rödflammigt.
men i vilket fall som helst. men några halvflummiga ord såhär klockan 1 på natten så ska jag säga er att inställning är 90% av vad ditt blir. är inte du satsig kan du glömma resultaten. tänk positivt, det låter sjukt mainstream, sjukt trist, men testa, jag lovar att det kommer vara värd en hel dag.
hoppas jag inte sabbade eran natt med dessa konstiga ord nu...
jaja, imorgon är det gympa och sen kanske ALVAA och ddans på kvällen, ses imorrn, puss!
hope
trust
love.
ingredients who will last forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0