like you.

tjeena! right here!
haft väldigt mysigt dagar i getinge, måste säga att jag har jordens finaste mormor.
dagar bestående av te, spel, matte, sytt kavaj, promenader och sen lite utflykter men framförallt fantantiskt god mat. så otroligt skönt att komma ifrån och skönt att slappna av helt. jag älskar dig, tack för att du finns. du är en otrolig ikon, en förebild som alltid kommer finnas i mitt liv.

idag var jag en stund på mammas jobb igen och sen hem och nu ligger jag här as förkyld och läser igenom mina 97536 bloglovin inlägg. imorgon bär det av till lyxhotell i köpenhamn med familia och vi ska spendera dagen i staden och shoppa äta och ha mysigt.
får se om jag hinner blogga imorrn!
sov sött mina söta bloggisar!
uppdatera sidan, har nämligen hittat en ännu mer mainstream design som ni borde kolla in. btw, om någon har ett förslag på bakrund eller header med någon av mina bilder så bara kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0