dude..

dunkdunk
dunkdunk
dunkdunk
om jag skulle beskiva hur jag kände mig just exakt nu (dunkdunk) skulle det får eran puls att stickaa iväg som en kossa med pms, ni skulle hoppa på stället tills  brädorna under era fötter långsamt (dunkdunk) börjar svikta. om det inte hade varit för den lilla detaljen att jag har haft glosan nervös både i franskan och spanskan och kan säga hej jag heter fanny och jag är väligt (dunkduunk) nervös, svärord. :) på både franska svenska engelska och spanska så hade vid detta lagret varit på öob och handlat godis (dunkdunk) för mina konfirmationspengar och tuggat lika fort och intensivt som violetta i kalle och chokladfabriken.
nu är det såhär att jag har haft en bra dag, men faktumet är att imorgon så ligger mitt liv i en pennas händer och jag ska skriva (gulp, dunkduunk) min svenska nationellaprov uppsats.
lucky you! kanske ni tänker? men nej jag lovar. det är inte så roligt som det låter.
försöker trösta mig med att vi slutar 11, johanna ska sova hos mig, jag ska äta risoni till frukost middag kvälls mat, även äta godis och dricka skakad sprite under 3 timmars tid och att jag ska dansa på kvällen. men just nu hade jag behövt en iskall plasthandske fylld med vatten upptryckt i näsan för att lugna ner mig men jag är inte riktigt kompetent till det, tyvärr.
nej nu ska jag sova och vakna go och glad imorgon! puss
'
sista bilden är bara mindfuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0