day after yesterday

hej bloggen, igår var en otroligt mysig dag i skolan, verkligen. har världens finaste vänner och pojkvän.
när jag kom hem satte dock jag och mina familj igång och bråka så in i £]$§∞|¶© och som alltid ställer de upp på varandras sida och jag fick jordens mysigaste och största utskällning, awesome! hihi nu ska jag wajna, men jag grät faktiskt mig till sömns, jag bara undrar, varför skapar de ett barn om de ändå bara vill få bort det igen? och varför säger mamma att jag inte ska ha dåligt självförtroende när det är hon och pappa som får mig att sjunka lägre än lägst?
så ledsen för att det inte blev så mycket bloggande igår.
idag däremot så hade jag mysigt i skolan (går det?) och sen gick jag och fikade med becci och satt och snackade om allting, fint slut på dagen.
kom hem, skulle göra så att mina kära päron får bort sina ångestkänslor att de skapade mig så jag dammsög hela lägenheten, pluggade som ett litet svin, lagade mat och diskade allting och sen gick jag och la mig i tid också. 
riiiiiiiiiiight, mer om igår!!  :
igår kom jag till skolan glad i hågen och fick en liten påse med chokladhjärtan av sötaste olivia som gjorde hela min dag. dagen fluffade på som vanligt och sen efter skolan så skulle jag snacka med max, och gissa vad han tar upp ur sin väska? jo, gelehjärtan, ett kort men framförallt......................... : 
varför vet killar alltid hur de ska få en på fall?
max, om du någonsin läser detta, så vill jag att du ska veta att jag älskar dig oerhört mycket. <3

sen gick jag hannah och becci och kollade balklänningar och träffade jordens sämsta försäljare som började med repliken: "ska ni verkligen köpa så dyra kläder? " när jag tog en klänning för prov. 
nejnej, jag kan handla min klänning någon annanstans, chill för min del liksom! :)

sen stack jag och hannah romantiskt nog till burger king och snackade, åkte hem (... kaosade med min familj) sen stack jag till dansen och hade lite valentines day mys med dom.
kom hem, fick massa kommentarer, och allting jag gjorde var helt fel och jag har aldrig känt mig klumpigare.
stämningen hemma är även idag helt sjukt jobbig, jag längtar nästan efter att åka till skolan.

wellwell, nu tänkte jag laddda upp lite random bilder från de senaste  dagarna, ha det bäst! och happy valentine's day! 



såhär såg jag ut igår.


om det är någon som undrar hur jag ser ut i profil, eller när det snöar, eller när det snöar utanför mitt hus? skriv bara en kommentar och fråga. puss!

Kommentarer
Postat av: Ina Ögren

aweeeeeeeeee du är så sööööööt :)<333

vad sa dina föräldrar?! :O

2012-02-17 @ 19:23:13
URL: http://inaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0