AND I WAS LIKE, WHO'S THAT CHIC IN THE SKIISLOPE (?)

imrgon taggar vi skidor med nian, wihoo, tre timmar buss, eller jag ska sova.
kan någon snäll människa smsa mig oavbrutet kl 04.30 till ni får svar imorgon så att jag vaknar vilket kommer vara lite sådär busenkelt.
åh tittade på en film från hestra och fyfan vad nice backar asså, SHIT; TAGGAAAAAA

har haft en mysig dag, och satt med hannah nästan 7 timmar på café cream, hihihiihi.
då jag ska åka skidor imorgon med träningsvärk från idag så kommer jag kanske inte hinna blogga innan jag faller död ner i min säng men om jag får de sekunderna som behövs så lovar  jag att slänga hit några ord.
bilder från idag  kommer här:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0