vart hittar jag kraften att stå på egna ben?

började dagen men ett par underhållande timmar i skolan bara för omväxlingens skull.
sen var det dags för en tyst minut för mitt hår som jag klippte av igår, jag vill verkligen ingenting annat än att ha tillbaka det. sen hade jag en tyst minut till för picnik.com som ska stängas ned den 19 april. det är verkligen IT hemsidan.
imorgon ska jag: 1 bli halshuggen av min no-lärare 2. halshugga min frisör som har tunnat ut de få håstråna om finns på mitt jävla huvud, så nu har jag inget hår kvar. 3. gå på träff i skolan med min klass 4. dansa dansa daansa.
är det någon som vet om ricinolja fungerar och gör så att håret verkligen växer snabbare? i så fall kontakta mig snarast!
hoppas ni har haft en roligare kväll än vad jag har haft det. puss på er, mina hjältar.
förutom att sitta med genetik upp i näsborrarna så har jag denna kvällen redigerat bilder där jag har mitt hår kvar med picnik, buuuuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0