unexpected

ibland blir allting så oväntat. som inför denna veckan tänkte jag, gud vad skönt, allting kommer att vara så lugnt, inga läxor eller prov, bara so inlämningen.
sen en kväll, helt plötsligt så får man reda på att man har typ 5 läxor till dagen efter, sen 5 fler till dagen därpå, allting bara köttar ihop, sig är det en massa andra problem som uppstår samtidigt, man får problem hemma, i skolan, men kompisar och allting bara trillar över en. berget byggs upp och man inser hur lite som krävs för att sätta ett liv i svajning.
detta inlägget var inte menat som ett wajnit inlägg, men nu vet ni varför jag hållt mig undan från datorn ett litet tag.
kvällen min har spenderats i värpinge med älskling, sjukt mysigt. sen innan idag var jag med sötaste becci.
imorgon är det valborg och jag vill bort bort bort från 46.000 fulla  studenter i staden, så jag drar härifrån. hoppas ni i alla fall får en fin valborg och har haft en fin vecka och helg.
min tanke var att snart ha en frågestund, kommer svara på alla era frågor. så ställ nu många! inte för att jag har sådär underbart många läsare, men kan ju bli några styckern i alla fall, puss på er!
på senare tid har jag köpt lite nya grejer, bland annat ett linne från ginatricot med extreeemt djup ringning där bak och på sidorna, mest tänkt till att andvändas med min rosa sportbh när jag dansar, sen en vit hoodtröja från cubus som jag ska ha på dansuppvisningen, en vit och en rosa sportbh från newbody och sist men inte minst en blommig bustier från ginatricot, tycker det är så fint att använda till ett par höga jeans, shorts eller kjol. kollade på vinden häromdagen och hittade farmor gamla tröja som jag tog ner, även min svarta  höga långa kjol som jag köpte på hm förra våren, här kommer några flashiga bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0