tell me how ugly I am, but that you'll always love me.

har varit en fin dag idag, jag blev slaktad av kvävebaser men annars har det varit en lugn dag. nu är det över och det enda jag behöver tänka på med skolan är so, franska och lite så.
nu på kvällen var det dans och det gick jättebra, har nog världens bästa lärare. kan verkligen alltid få en på bra humör. dock så skadade jag mitt knä ordentligt och kunde knappt cykla hem haha, det var värt det!

nu har jag suttit och spelat gitarr i snart 2 timmar och mina fingrar är sår. har också hitttat min plan B balklänning. vilket innebär att om jag inte hhittar en finare tills balen är kommen så blir det denna, hehe. men tyvärr så kommer jag inte visa den för jag tycker det ska bli kul med en liten överraskning.
nu är det dags för mig att stänga av huvudet lite, så tänkte bara ligga och tänka ett tag, sen ska jag sova riiktigt gott.
kvällens högklassiga webcambilder består av min fina målning och Lillenalle, mannen i huset och mina fina smultronlakan. Sen kommer en bild på en sliten, trött och allmänt vrakig tumlare. hoppas ni inte får mardrömmar nu, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0