sometimes when I'm lonely.

sitter i ett svinkallt rum med ett täcke som vägrar bli varmt och fryser. dagn har varit mysig, kanske inte riktigt hunnit med vad jag borde men det är helg, Skitsamma.
vaknade och då hade mamma köpt hem en jättefin frukost, sen åkte jag till konfan och var där nästan hela dagen med mina fina konfirmander.
är fortfarande väldigt trött sen jag och becci dygnade, och brukar inte direkt sova så mycket i veckan heller haha. så kommer inte ta igen det...damnit.
kom hem vid halv sex och började kolla på balklänningar, det står mellan två stycken, men tänkte kolla lite på stan oxå för då kan man ju faktiskt pröva dom, vilket känns en aning mer tryggt.
från internet, vilket är min plan B om jag inte hittar nån på stan, så har jag hittat en vit ganska enkel klänning med en remsa runt hela magen som är i transparent spets, sen har den några knappar där fram och sitter ganska löst. kan tänka mig den för att den kan man ha på alla studenter och sen som solklänning senare i sommar.
den andra är en klänning som är korallfärgad, vilket kan vara ganska fint om man är lite brun. den är lite längre dör bak och har inslag av svart tyg på vissa ställen, har inga axelband så det kommer jag nog få sy på. väldigt djup och fin rygg.
gud, detta valet kommer att vara omöjligt.
när jag virrat bort mig bland alla möjliga tyger så kommer mamma och säger att vi ska till ayla, så vi åker dit och äter middag och nu kom jag precis hem.
imorgon sätter allting igång igen och denna veckan är det mycket som ska göras. oh god.
hoppas ni har haft en fin helg, puss på er.
undrar om det bara är jag som funderar på om man kan klämma in huvudet i datorn och samtidigt ändå ta en bild...
var ju tvungen att testa, annars skulle det överlämnas till nattens gåtor och det vore väl onödigt?
det gick, om ni inte märkte det.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag hoppas någon kom på dig med huvudet inpregat i datorn.

2012-04-23 @ 16:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0