litta blandat

vaknade idag med becci vid min sida, kollade på en film och mosade till sist oss upp.
sen var det dags för onyttig frukost med milkshake och italiensk ost.
idag var även första dagen som jag provjobbade på sushiresturngen, rå epok. allting gick verkligen jättebra, men skulle dock behöva johannahatthatthatt att knäcka min rygg nu eftersom den gör ganska ont efter alla tunga backar med disk jag lyft idag. nu återstår det bara att se om jag får jobbet och planera arbetstider, lovely!
hur har erat lov varit änsålänge?
några bilder från senaste veckan, kommer fler en annan dag på våran fina klass, 9a. kommer gråta när vi skiljs åt.

Kommentarer
Postat av: Johanna Bengtsson

kneckaryggrygg!

2012-04-05 @ 22:41:41
URL: http://bobsak.blogg.se/
Postat av: Sammyboi

endå coola <3

2012-04-14 @ 15:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0