I know your fears, and you know mine. we've had our doubts but now we're fine.

är offciellt påväg tillbaka till bloggandet.
hej!
dagen började  med att hannah kom hit, vi snackade drack te och hade koncentrationsproblem som vanligt. awesome. sen skulle hon på party party och blev hämtad av en nercabbad bil, wow.
sen skulle klara och majti ner och sola, så jag hängde på. trodde jag skulle få klaustrofobi men det gick skitbra och nu ser jag redan fina resultat. har ju ett mål att vara snyggt brun till balen.
senare kom max hit, idag hade vi 11 månader, kan inte förstå det. tiden går så fruktansvärt fort. hade en jättefin kväll, pratade och bara var. ibland är det verkligen sann lycka, att bara vara. testa det nån gång.
klockan är nu snart tre och han gick precis. det sorgliga är att jag redan saknar honom.
anyway så ska jag göra suduko på mobilen nu tills jag tappar den i huvudet och knäcker näsbenet.
pussoch godnatt!
gryningens högklassiga bild får stå för en remote control for men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0