glad påfk

vaknade halv etttt och hade svinont i nacken, sket i det och bakade en kaka och sen stack jag ut på stan för att träffa amanda, julia och hannah. skulle överraska hannah som fyller år  idag, GRATTIS min fina vän. du är guld värd, glöm aldrig det. <3
sitter nu hemma och fyller påskägg till mamma och pappa och dricker te, känner mig lite halvt sjuk. har frossa och svinont i huvudet. hoppas att det går över tills imorrn då jag ska sitta i en bil i 4 timmar. ska nämligen upp till västegötlan till farmor och fira påsk.
vi hörs antagligen ikväll, annars får ni ha en underbar påsk!

Kommentarer
Postat av: Julia

Så himlans söt du är Fanny <3

2012-04-06 @ 23:29:40
URL: http://julijas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0