from a day to another.

ledsen, arg, besviken men framförallt hjälplös. så jävla hjälplös. vad gör man i en sån här situation? finns det någon handbok eller hur ska man lära sig egentligen?
"åh, när inte ens Fanny kan så kan nog ingen"
vadå? varför förväntas alltid jag kunna ha svar på saker och ting, förstår inte det.
men som ordspråket säger: man blev bara gedd det liv man var trodd att klara av.

jag älskar dig och jag hoppas att du vet det. en annan sak jag bär inom mig är en längtan att du ska berätta för mig när du är redo och när tiden är inne, det kan bara du bedöma. jag lyssnar vad du än säger.
att leva ett liv utan din närvaro skulle vara som att leva ett liv utan luft. det skulle helt seriöst inte gå.



Kommentarer
Postat av: Primus Holm Linder

Vi löser det här tillsammans. På ett sätt eller annat. Det finns en väg ut ur det här och jag lovar att vi kommer hitta den.

2012-04-17 @ 23:29:12
URL: http://www.facebook.com/primus.holmlinder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0