Fredag.

ingenting mer... för denna veckan. herregud vad underbart med fredag, ÄNTLIGEN!!!!!
nästan inga lektioner för mig idag haha, på lunchen jag med hatt och matte till coffee break och käka lunch och sen efter skolan följde jag med till bazaaaaar där hon slingade håret och sen drog hon jag och primus till EH där vi spenderade hela kvällen.
stack hem och åt och sen drog jag majti och hade girlsnight och bara satt och snackade och myste.
nej nu håller jag seriöst på att svimma, sov gott.
i brist på annat får ni min nya profilbild, fotograf är JULIA och glöm inte att trycka på uppdatera har justerat lite småsaker.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Fett fin Fanny :)

2012-04-28 @ 11:41:05
URL: http://madebygosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0