finafina lördag

började påsklovet på bästa möjliga sätt. att STORSTÄDA!!
nej, efter att jag städat så kom max hit. han gick precis. 12 timmar senare. har haft de mysigaste 12 timmarna på sjukt länge.
för att avrunda natten gick vi tillsammans ner till game center och köpte BLAZZ BLUE, nej max, Burn.
det är den enda anledningen till att jag ligger och bloggar nu.
imorgon ska jag sova länge, dvs tills första bästa skata börjar försöka trycka in en valnöt i mitt fönster, som imorse.
juste sa jag att jag hatar fåglar?
vi hörs imorrn, sov sött fina läsare!
jag älskar dig så otroligt mycket.

Kommentarer
Postat av: Hannah

underbart söt bild, stolt fotograf :D <3

2012-04-01 @ 11:04:08
Postat av: någon hemlig hihihihi

hate to break it to you...men det var jag som tryckte in den där nöten i ditt fönster

2012-04-01 @ 12:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0