Crazy

Långfredagen blev för min del ganska konstig. På vägen upp till farmor var jag sjuk och när jag kom fram så bara steg och steg febern. Jag började känna mig stel i nacken, fick ont i huvudet och ögonen, mådde illa och höll på. Vi ringde till sjukvårdsupplysningen och undrade vad det kunde vara och de sa att det var milda tecken på hjärnhinneinflammation. Men enligt dom så skulle jag vänta till imorgon (idag) och se om det blev värre och i så fall ringa efter hjälp. Jag tog en febernedsättande och somnade gott. Vaknade nu på morgonen och allting var som bortblåst. Det enda som var kvar är mensvärken men det finns ju inte så mycket att göra åt... Annars mår jag toppen!

Jag tror någon vill att jag ska ha en kul påsk med släkten, jaja i vilket fall så hoppas jag att nu käkar er riktigt feta och så hörs vi igen när jag kommer hem.

Pussss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-04-07 @ 16:00:54
Postat av: Anonym

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-04-07 @ 16:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0