98634 timmar senare

kom precis hem efter en sjukt lång och dryg bilfärd genom vårat avlånga land, ca 6 timmar i C-läge är inte najs och sånt nä.
för att jag ska finna någon som helst mening med att trycka på publiceraknappen så tänkte jag rekommendera min fina vän, Klara, s blogg.
Hon är en av mina största inspirationskällor och  världens goaste värmlänning. Vi träffades i somras på konfirmationen och nu är vi båda konfaledare, träffas och festar med tjejgänget och bara förgyller vardagen med lite myskvällar och plugg  och så.
checka in hennes blogg, puss.
www.writings.devote.se

Kommentarer
Postat av: klara

ÅH MEN KVINNA!! gud vad söt du är!! saknar dig!! och tack!!

2012-04-09 @ 23:40:44
URL: http://writings.devote.se
Postat av: julia

ALLTSÅ JAG ÄR SÅ JÄVLA NÖJD ÖVER ATT LÄRA KÄNNA ER!

(nöjd? , glad!)

2012-04-10 @ 20:11:11
URL: http://juliaevalinnea.blogg.se/
Postat av: Majti

Allra bästa syster.

2012-04-11 @ 18:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0