whales

hejhej bloggen , idag har nog varit den mest plågsamma detta halvåret. vet inte riktigt hur jag ska beskriva varför men efter i fredags var allt helt sjukt idag, (varning, sjukt waynig text, läs ej om du inte orkar) varje gång jag ser dig vill jag bara gå fram och krama om dig och bara känna din lukt. sen påminns jag om verkligheten och nu är allt liksom borta och trots att jag är två meter ifrån känns det som 500 mil. så fort jag loggar in på skype trycker jag alltid upp ditt namn och bara shit måste säga hej, nej just det. det är över.
herregud, trots att jag vet att jag inte älskar dig mer än som en vän så vet jag att jag älskar dig som vän. och jag saknar verkligen dig som vän. vet inte varför.
jag minns hur jag sa: men tänk om du tappar känslorna för mig och gör slut och så bara snackar vi inte alls? jag kommer inte klara det!
då sa du lugnt: nej älskling, det kommer aldrig hända. jag kommer aldrig sluta snacka med dig.
men jo, det, just det, just det hände. och jag hade mördat för att få tillbaka våran vänskap. trots allt som hänt, och det sorgliga är att jag vet verkligen inte varför. ingen aning. (slut på wayning text, fortsätt läs om du orkar).

hej igen bloggen!
denna helgen har jag mest tänkt igenom allt som hänt den senaste tiden och försökt hitta en någorlunda intelligent förklaring till allt, sen har jag spelar gitarr och bara stirrat. kul. och även så denna helgen har mina tankar gått till alla strandade valar här i världen, för att det är det, just det jag känner mig som. en strandad val, jag måste bara låta tiden gå, jag ser båtar åka förbi men jag ligger bara där och viftar på mina feta fenor och försöker se lite normal ut, inte för att en val som ligger på land kan se normal ut men ändå. nu sitter ni säkert där hemma och tänker bara vad fan snackar hon om, men lovar att jag försöker förklara mina känslor så gått det går!

nu när sitter här och bloggar så kan jag ju sluta wayna och lika gärna berätta vad som står på mitt schema idag, först ska jag plugga lite engelskaglosor sen ska jag ut och fika med ayla verkligen sjukt behövligt, bara snacka med någon som inte går på våran skola och som jag vet att jag kan berätta allt för och som jag verkligen kan lita på och sen ska jag hem och spela gitarr och dansa lite tror jag, imorrn blir det dubbelpass, träna är verkligen det enda jag känner för att göra just nu.
puss på alla strandade valar, JAG TÄNKER PÅ ER!
puss på alla er andra oxå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0