varje sekund

varje dag, varje natt, varje timme, varje lektion är en plåga.
det blev bara värre och värre under dagen och jag vet snart inte hur jag ska hantera allt. jag älskar dig, det kan jag inte komma ifrån, hur mycket jag än vill och försöker göra det. men det var inte ens en vecka sen vi gjorde slut och att jag saknar betyder väl bara att jag älskade dig på riktigt. eller nåt.  och jag vet inte hur många gånger jag har gått igenom den jvla skypehistoriken. jag saknar det så otroligt mycket och ja, jag vet inte riktigt hur jag ska hantera allting.
så nu har jag fått det ur mig och det kanske gör mina problem ett mindre. goooooosh. förlåt alla läsare nu ska jag inte wajna mer.
~ det sista jag behöver är flera minnen utav dig, men nu när det är över så finns du verkligen överallt. ~

HEJ BLOGGEN!
dagarna som går denna veckan blir värre och värre men imorrn är det fredag och musik med johanna (mysigaste lektionen på hela veckan) så antagligen kommer det bli bättre.
idag har varit... eh...idag... tänker inte säga mer men johanna du är verkligen bättre än bäst. utan dig hade jag tryckt mig in i mitt skåp och låst in mig där och tvinat bort. men du är verkligen där HELA tiden och jag lovar dig att om det händer dig något så kommer jag finnas där 24 timmar om dygnet för dig.
gjorde sidecut på johanna med flätor och det blev verkligen jättefint, du är så vacker! bild kommer.
imorgon ska jag träffa världens finaste hatti, sen ska jag hem och typ blogga, spela gitarr, träna och tänka.
om det är någon som vill träffas så är jag free.
lördag ska jag shoppa lite höstsaker med Becci, riktigt mycket som behövs, börjar ju verkligen bli höst nu.
nej nu ska jag försöka trycka ihop mina tankar i en dront pappersfigur och låta den flyga ut genom fönstret, godnatt alla fina människor. ni är älskade och ni är värdefulla.

puss





hatti ♥ fnatti
always by your side.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hatti jag älskar dig du är bäst i heela jävla världen <3

2011-09-16 @ 07:20:58
URL: http://bobsak.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv; JA JAG HAR G I KEMI OKEJ?!?!?!??! OKEJOKEJOKEJ!?!??!?!?!?!?!!??!?!?! VILL DU SE MINA BETYG? NÄ JUSTE FÖR JAG GLÖMDE DOM PÅ BURGER KING FÖRRA ÅRET. JAAA SO WHAT ?!?!??!?!?!??!?! PROBLEM?

2011-09-16 @ 16:05:31
URL: http://bobsak.blogg.se/
Postat av: Fanny

jag älskar dig med så sjukt mycket <3

2011-09-16 @ 16:38:07
URL: http://goldendesign.blogg.se/
Postat av: Fanny

NEJ DU HAR FUCKING MVG I KEMI DITTT DUUUUUUUUUUUUUUH!??!?!?!?!?!?!!?!??!?!!?

2011-09-16 @ 16:38:44
URL: http://goldendesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0