väderstrecksbebisar

tjänare bloggen,
för det första måste jag säga att jag LÄTT har den snyggaste barkundsbilden på min dator den är otroooligt het asså jag bara älskar den, jag ska lätt göra ett collage med johannas drontar, HAHA , kan ni tänka er, johannasdrontar.jpeg *DÖR* anyway, jag älskar dom!
!
JOHANNA JAG AVGUDAR DIN DRONT!
nu har jag pluggat so , prövat en pyjamas som ska med till da pyjamasdag i skolish, nu är jag döööööööööd.
asså ofta att buddha föddes ur sidan? det går väl ändå inte? och sen kom det lotusblad och sen reste han sig upp och tog ett steg i varje väderstreck,
noway,
1. bebisar kan inte stå
2. bebisar vet INGENTING om väderstreck speciellt inte buddhabebisar
3. man har inte hängslen OCH skärp, man har hängslen ELLER skärp.
så nu veeeeet ni.
jag måste nog kila nu, då jag faktiskt ska upp och idrutttttna (haha fattar ni id-ruttna, ruttna!? eheheh jag är SÅ smart) (jag är inte trött) imorgon.
sovish gotttish allish mannish sûr le bloggish.

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja , och dessutom tränger man sig inte i matkön när man är 70 bast och luktar SKIT

2011-09-09 @ 12:11:22
URL: http://bobsak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0