tomatsoppa med negativa joner

hej.
igår var den mest hemska dagen i mitt liv. jag förlorade min bror och jag kommer aldrig förlåta mig sjölv för vad jag har gjort och allt känns bara förjävligt. så denna dagen har mest gått ut på att försöka gårdagen och det är jävligt svårt när man sitter och kollar igenom skypehistoriken om och om igen. men..

..idag har adam fanny och johanna gjort tomtsoppa med smarriga bullar på häljarps kvinnoklinik, nej men hkk, haha yeeeeman.
nu har jag en mycket fin atomlärolektion och senare ska jag hem och plugga och stretcha, jag har sån jääääääääääävla träningsvärk efter två timmars träning igår.
nej nu ska jag späda svavelsyra och testa om den leder ström.................. YES det gjorde den.
pusssshej
ser det inte otroligt gott ut!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0