tjuuuu

hejhej bloggen,
förlåt för att det inte blev något inlägg igår. jag var och tog en spruta och nu har jag så ***** ont i min arm och ja det suger. sen typ stack och fikae och pluggade för att vi skulle ha franskaprov idag.
har tagit steget och berättat allt för lisa om varför jag inte kunnat plugga så mycket och ja, jag ör typ hjärntvättad och jag vet inte vad jag ska göra.
nu idag ska jag dansa, riktigt skönt att bara ha någonstans att ta vägen med sin överflödsenergi.
imorgon ska jag dansa igen med David Ron min nya idol, helt grymt vad han är duktig. Gosh.
åh jag saknar alla från konfan så extremt mycket och på söndag ska vi ses ses ses ses ses ses ! *lycklig*
tänker på alla ledare som ska sluta och det kommer vara bullshit jag saknar redan typ 4 av dem riktigt mycket.
sen i skolan går det väl framåt men jag ska nog sluta umgås med någon och bara koncentrera mig på pluggningen för det behöver en rejäl push och det känns ju inte direkt bättre av att alla vänner typ är helt faded.
ha det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0