tefling och hoppande äppelhögarduvet

heeeeeeej
idag har jag skuttat upp i ottan och sprungit på mig en benhinnsinflammation genom lund och bjärred med en ryggsäck och en halsduk, för att hinna till johannas pay&jump, jaa.. pay&jump , med BOBBAN , vi rushade till stallet gjorde honom fin packade sen åkte vi till helsingborg, utanför glumslöv tyckte johanna det var perfekt att komma på att hon glömt sin sadelgjord, braaa hatti. hennes pappa kom med den i ILFART maj gosh, sen hittade vi inte till det förbannade ridhushelvetet, så kom jag på att jag hade gps på min mobil SMART så vi åkte till kungsbruket eller vafan det hette hittade till kungstorpsvägen  (elr liknande) åkte femtioelva varv på den sen hittade vi sanatorievägen som skulle leda till antingen en återvändsgränd eller patronvägen, såklart så kom vi till återvändsgränden och bobban fick hålla i sig i svängarna, KRYYYYP, sen svängde vi åt andra hållet och guess what!!?!?! bakom tusen pilträd, åkrar, berg, kullar, hav och oceaner hittade vi kungsbackas ridhusförening, eller kungsbackas ryttarbullshit eller nåt sånt...!!! tada!
så snart vi lastat av och anmält johanna gick vi till framridningen och det var det gulligaste jag sett i heeeela mitt långa och lärorika liv, johanna bengtsson på hold bobbo bell , d-ponny kommer i stolt galopp på långsidan av paddocken då möter hon 195 cm mkh brunt halv/full-blod som kommer i dundrandes galopp och bara täcker för henne i typ en minut, jag dooog. så gulligt!
sen framhoppningen var ännu sötare, asså gud johanna, kom travandes mot första hindret och typ stegade över det så kommer alla andra jävla hästar och bara BOOMSHAKALAKALAKA över det typ och bobban bara WOOOOOOW.
hoppningen gick jättebra och jag är så sjukt stolt över hatthatt så det inte är sant
sen stack vi hem och bakade kladdkaka och spelade gitarr så mysigt! älskar dig hatti.
vi hoppade till bussen och jag åkte hem och till konfan och det berättar jag mer om imorrn!

nattinatti pusss
jag älskar dig. I'll stand by your side.











äppelkastade connemaror hoppar inte över vågiga träbitar, understood?





proud mama'











ötroligt sött



fina fina ekipage!


höhö









nutteni <3



dagens förtjänst!



dagens fotograf!


TACK för allt fina hatti <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

alltså fnattifnatti jag har typ 2 minuter på mig att skriva detta för min buss går om 7 minuter, och då kan jag hinna eller hur? om jag springer RIIIIKTIGT FORT

Alltså majgaaaash jag älskar dig och jag är så bajsihfoijfsoidnfoiudfnoisdfjo lycklig att du följde med idag och du anar inte hur bäst du är. du äääär bäst och finast åwh min älskade fnattisyster <3

2011-09-19 @ 08:11:47
URL: http://bobsak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0