scratch

hejhej bloggen,
efter att ha tagit en dags vila från bloggandet pga en liten fors av tankar i mitt huvud som inte vill sluta rinna så känner jag mig nu i alla fall nedskrivade ohandikappad dvs tillgänglig för att skriva ner saker.
grejen är den att just nu så är det verkligen så att jag goes with the flow, varje dag går, det händer saker, man kommer hem, pluggar, tränar , sover. allt bara går. jag är inte speciellt översocial men inte asocial heller. jag bara är.
varje dag segar sig förbi och varje lektion tar sin tid, som tur är så finns johanna ( www.bobsak.blogg.se ) som drar tillbaks mig till jorden när jag liksom flyger ut genom fönstret bort genom regnet. hon drar tillbaka mig till nuet och till verkligheten men samtidigt som jag inser att jag verkligen inte vill leva i denna verklighet så får hon mig och skratta och jag bara glömmer bort allt och tänker på vilken tur att jag har framförallt henne och mina fina vänner. hon sätter verkligen guldkant på min vardag och jag hade varit ett deprimerat vrak med fettigt hår utan henne. tack för att du finns hattihatti.
anyway, igår var jag med mamma en snabbis på nova och köpte en mörkgrön tubhalsduk och den är verkligen det bästa köpet jag gjort på väldigt länge! (bild kommer antagligen imorrn) sen stack jag hem och spelade gitarr och pluggade medmera.
idag har jag träffat hatti och hon har verkligen fått mig sjukt glad, jag typ sjöng av glädje när jag kom hem pga henne. sen städade jag och sen typ spelade jag gitarr och sen beställde vi sushi och så spelade jag ännu mer gitarr och sen har jag kollat film med mamma , country strong, faktiskt en sjukt berörande  film och den var rätt bra faktiskt.
nu har jag pluggat lite fysik och tänkte nu ringa john blund och fråga om han kan komma och läsa en godnattsaga för mig.
sov gott alla!
posssssss
detta får bli dagens högklassiga bild, mycket fin film i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Johanna

du e beeeeest älskade fnatttiiiiiiiii <3

2011-09-15 @ 11:23:40
URL: http://bobsak.blogg.se/
Postat av: fanny

du är bääst sötaste syster hatti <3

2011-09-15 @ 14:18:29
URL: http://goldendesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0