otherside

mysmysmys med johanna idag, men allt annat var bara bullshit.
musiken asså herreguuuuuuuuud vad mysigt, jag har nynnat på vår lilla låt hela dagen. sjukt söt hattihatti är!
sen stack jag ut på stan och köpte en väska, en ryggsäck, den är inte snygg men nu med datorn och sånt så blir jag helt sjukt sned och jag kan knappt stödja på mitt ena knä för att jag har blivit så sned i ryggen så jag lägger över allt på mitt ena knä och så ja får jag ont, och de skulle inte förvåna mig om min skolios blivit sjukt mycket värre, ANYWAY, så köpte jag även ett par ny skor som jag verkligen älskar!
nu ska jag skynda mig hem till ayla och ha filmkväll med henne och nicole,
bilder på mina skor kommer så snart jag hinner ,
pusspusspuss
fnattihatti, hattifnatti. kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0