one foot on each side

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ bloggen.
jag har saknat er.
hela denna helgen har jag varit på konfa skubbläger och nu var det sista gången jag var på åsljunga med allihopa och jag är splittrad. jag älskar er alla galet mycket och ni betyder verkligen guld för mig och att veta att det var sista gången vi var där tillsammans gjorde ont. bara tanken av att aldrig mer få träffa vissa av er igen tar sönder mig. ni lever liksom inom mig och driver mig framåt och puffar mig i rätt riktning när jag håller på att trilla av vägen och nu så försvinner vissa av er och det gör ont.
men så får jag tänka på att allt vi har haft har varit underbart och nu så ska vi nya ledare göra ett fkn awesome läger för 97:orna! :D
igår så kom jag hem från lägret och dansade ut typ all min sorg haha eller nåt och sen typ gjorde jag ansiktsmask och massa saker i heoåret (h) ... och sen gick jag och lade mig vid typ 20 eller nåt.. och sov GOOTT då det ej blev så mochos timmar under lägret
idag träffade jag nuttienihattenihatthattihatthatt och jag har saknat henne så JÄVLA mmycket, hon är nästan den enda anledningen till att jag inte bytar skola nu. min fina Hatt ♥
idag har jag även suttit med min trötta skalle och råpluggat på stadsbiblioteket med julia efter las schkolasch. sen var det gitarr och fyhelvete vad svårt det är men det är kul oxå så det jämnar ut sig. sen har jag dansat, tänkt på alla på konfan, gråtit en skvätt och lagat mat=hkkläxa YES!
nu tänker jag helt enkelt göra något så otroligt iqkrävande som att sova för det är just vad min hjärna håller för just nu.
hoppas detta inlägget inte blev allt för känslosamt men nu har jag faktiskt en anledning, jag skärper mig.. snart.
puss på alla söta läsare, gonatt!
öööööhm... skedskedsked med Hatti , på golvet på so:n ♥
rosa ansiktsmask, åhléns.
rosa morgonrock, åhléns.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej den bilden va ASFIN på oss fanny är det typ nån mästerfotograf som bara "SHIT NU ÄR DET PRECIS RÄTT VINKEL PÅ JOHANNA JAG TAR EN BILD......NU"

2011-09-27 @ 09:37:18
URL: http://bobsak.blogg.se/
Postat av: Fanny

om det är SÅ du tänker så råder jag dig att titta på den stora KORVEN som ligger brevid dig så har du inte lika TJOCKA problem längre.

2011-09-27 @ 23:14:30
URL: http://goldendesign.blogg.se/
Postat av: nisha

HAHAHAHHAH !!!! omfg jag dööör!!! :'DD

vf i hela världen köpte du en röd ansiktsmask för :'D<3

2011-09-29 @ 22:32:28
URL: http://nishaa.blogg.se/
Postat av: nisha

HAHAHAHHAH !!!! omfg jag dööör!!! :'DD

vf i hela världen köpte du en röd ansiktsmask för :'D<3

2011-09-29 @ 22:32:29
URL: http://nishaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0