kuligt värre

tjeeeeeeeeeena,
igår var det fest hos sten , sjukt roligt! alla var helt härliga och ja, jag dansade till fest hos mange för er som gett en kromozon till drontföreningen och undrar.
idag vaknade jag med ayallalala och vi typ åt frukost sen stack jag ner till kolonin och spelade in film med hannah amanda o nisha, mysigt mysigt!
nu på kvällen har vi ätit drontmelerad frisörsorbet med ostronliknande hallon till med ayaayalala och hennes lilla gang, nu är jag struts och tänker sticka ner mitt stora kloka kromozonneutraltbalanserade huvud djupt under marken och bara vänta på morgondagen, vilken inte är så efterlängtad, menmen,
sov så gott allihopa!
pose!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0