kråkor i paviljongen

tjenare bloggen! 
idag har varit en mycket underlig dag och JA jag sa underlig..!
skolan började med fkn poängboll på gympan och det var ball sen hade vi massa andra lektionen och JAG som aldrig läst en deckare i hela mitt liv ska skriva en fkn uppsats om MISS MARPLE, vem det nu är har jag iiiiiiingen aning om.
nu har jag suttit i en halvtimme och försökt komma på vad min argumenterande text (...) ska handla om. och jag har kommit på det perfekta! vill du veta ring: 0708282842.
idag har jag även varit och fikat med söta ayla och det var mysigt, tycker dock att vi borde träffas snart och vara lite längre.
nu har jag även suttit och lyssnat på emils ( www.emil.blogg.se ) blogginlägg om de talandes/sjungandes finska människorna och jag verkligen dör av skratt, vill ni bli på bättre humör så checka hans blogg!
nu var min tanke att göra ett till hål i mitt öra och sen måla min naglar, spela gitarr och läsa lite in den förbannat bra boken  tusen gånger starkare där inledningsidorna slutar på kanske sidan femhundranittioelva, WÜNDERBAR!

puss och haj
mollys kanin.
IDJUT.
nu taggar jag även konfaåterläger som äger rum i den enorma staden åsljunga under helgen och det ska verkligen bli asballt att träffa alla igen och att komma tillbaka till vårat paradis..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0