grillade tröjor

hej bloggen!
idag vart det fri-lufts-dag med skolan så alla ungar förutom de handikappade skulle cykla dit (2 km), orientera, sjunger fågelkvitter, grisa i sig hamburgare och cykla hem.
själv var jag handikappad och fick åka bil dit, trillade i min jävla stentrappa igår när jag skulle rusa till skolan och typ spräckte av någonting i mitt knä typ som dock redan är helt pajar pga alla sjukdomar mm ... KUL. jag säger bara
1. så jävla onödigt
2. kan jag inte dansa pga mitt knä så dör jag
3. det var så jävla vidrigt att åka i lasses bil, det  var vita fläckar överallt och spindelnät och så låg det massa verktyg i bagaget... ?
så jag och matte stod och grillade hamburgare åt varenda jävla litet barn som skrek och det var mysigt, men det som är ännu mysigare är hur min ulltröjaextraordinärkvalitetsullsomtrorattdenärekologiskmeninteärdet luktar, den luktar bränd dronthinna.
älskade lilla hatti var inte med idag då hon skulle till doktorn, det är tydligen ett återfall och jag bara önskar över allting annat att det kunde varit jag som fått fkn körtelfeber istället för henne, hon förtjänar så himla mycket bättre.
fina johanna, jag tänker på dig.
sen var det dans med DAVID and that made my fkn day! gud han är så underbar, blir liksom glad när han är glad och han är så glad och då blir alla glada och då blir jag glad... Sammanfattning: jag blir glad av dans och David.
jag tog ut mig mycket på dansen och var helt jävla slut när jag kom hem och nu ligger jag här en måltid, en timmes gitarrspelande och chattande senare och bloggar.
imorgon blir det evetuellt grillning i stadsparken på kvällen men iaf så ska jag träffa hatti och det är huvudsaken!
OJ sängen skriker efter mig, gotta go!
pussssss på er.
Bild från fotografering med Lisa Kallos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0