eyal, ny idol

tjäääääääääänare bloggen
förlåt för att det inte blev något inlägg igår, jag ska skärpa mig, promise.
idag har iaf varit awesome , stack  till skolan och träffade hatti och det var helt sjukt vad kul vi hade,
vi går in i matsalen och så letar vi efter någonstans att sitta haha så ser vi linnea och olivia , vi bara ja! vi sitter med dom. så sätter vi oss med dom och så får vi syn på salma och becci som sitter ensamma vid ett stort bord så vi frågar olivia och linnea om vi ska sätta oss vid salma och becci ist som bara okej. så går vi ditåt, så sätter sig olivia och linnea sig brevid dom och jag och johanna går och hämtar ett knäckebröd och så när vi ska sätta oss med dom andra så har jakob, erik, primus och mattias redan satt sig där och fyllt bordet.. så går vi och sätter oss vid det ursprungliga och forever alone-bordet ensamma och johanna bara : vi är helt mobbade! och så skyfflar hon in en liter morötter i munnen så fort så att hon tappar hälften ner på tallriken och sitt knä , vi gapflabbar, sen ska jag äta en potatis, så trycker jag in gaffeln i den och för den mot munnen och tror du inte att den bara helt plötsligt delar sig och trillar ner på tallriken med ett TJOFF , johanna gapflabbar och jag blir chockad och sen gapflabbar jag med.
det var inte vår dag så sen gick vi därifrån!
på no:n så typ sitter vi och försöker vara seriösa men det går inte så bra så vi typ sitter och gör miner och jag lovar dig johanna du ska få en fukking spegel i julklapp som du ska sätta upp i skåpet så sen när vi står där och ska ta böcker så bara fastnar vi framför spegeln, höhö.
anyway, sen stack jag till naturkompaniet och fixade presentkort till min kära kusin som fyller 18.
sen stack jag hem och spelade gitarr dansade bytte om och spelade gitarr,
jag drog till dansen lite sådär smått nervös då jag började i ny grupp, men herregud jag har fått världens BÄSTA lärare, det är helt sjukt, jag är typ förälskad i hans dans! han är GRYM! jag älskar allt han gjorde bara efter flrsta lektionen, kan ni fatta hur bra han är då!??! vi ska dansa nån slags michael jackson men inslag av breakdance och det kommer bli så sjukt ball så det är inte sant. ÄLSKAÄLSKAÄLSKA*.
anyway så sen stack jag helt slut och nynnandes därifrån till en resturang där vi skulle möta mamma och fina kusiner för att fira 18årsdag. mysmys, jag har världens finaste kusiner. älskar dom så sjukt mycket.
sen stack jag hem och nu har jag dansat, spelat gitarr och packat lite, och nu taggar jag ÅTERLÄGER med konfan åh det ska bli så sjuukt mysigt att komma tillbaka till åsljunga och det kommer komma en massa bilder på det sen efter helgen.
nu ska jag sova gott för imorrn så är det idrott 8.00 ..!
och ADAM RYDE du kan bara gå och gömma dig, bara för att du börjar 09.25 typ. orättvist...
Jaja, godnatt alla söta människor, puss!
kavaj h&m / linne h&m / mjukisbyxor bikbok
Dansoutfit.

Kommentarer
Postat av: Johanna

det är nu de söker på "hur man blir av med adam ryde" och kommer till din blogg :D

2011-09-23 @ 07:14:07
URL: http://bobsak.blogg.se/
Postat av: Fanny

HAHAHA, eller hur :D

ska testa...

2011-09-23 @ 10:06:53
URL: http://goldendesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0