domdomdom

nu så har jag sjungit i en kyrka gått till skolan haft en kvartsmattelektion - i en ROSA flanell pyjamas. NÖJDA?
hejsan blöggish, idag är det internationella pyjamasdagen, så dagen till ära så har jag invigt hannahsrosa flanellpyjamas, så HASTA MAÑANA till min extremt seriösa sida, hehe
nu sitter jag och sjunger baby med matte och kollar på frisyrer som hon ska klippa sitt hår i , asså helt seriöst BALL!
nu ska jag äta min ostmosade macko och skriva några mattetal , hr faktiskt jobbat på sjukt bra på senaste,
pussssssshaaaaaaaaaj.
två små elektroner som dragits till varandra och bildar nu en pyjamasklackskomolekyl (h)

Kommentarer
Postat av: Matte

Blondie <3 Brownie

2011-09-10 @ 10:44:23
URL: http://allietjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0