äntrééééééééé

tjeeeeeeeeeeeena bloggen , idag har jag varit med becci på entré och shoppat allt annat än vad jag behövde ,  mascara, block och typ örhängen. och jag skulle köpa en skinnjacka, leggings och ja en mascara. juste sen stack jag in till en frisör som flätade sidecut, kanske kommer bild på det höh.
sen stack jag ut med becci och sassy på kulturnatten som var riiiiiiiiiiiiiktigt bull så sen stack jag hem och nu har jag suttit och spelat gitarr i typ fyra timmar.
igår träffade man ayaalalalala och nicole och åkte runt i en cykelvagn och klättrade på ett skoltak mm , eeeextreeeemt kul!
imorgon ska hattihatti tääääääävla hoppning med dressyrponnyn BOBBAN , awh så sött, så sjukt gulligt det kommer vara. så nu kanske jag borde sova då jag ska upp typ så klockan halv sju för jag ska vara i BJÄRRED klockan 8 imorrn och försöka peppa hatthatt. höhö. saknar henne anyway. som fan faktiskt.
ska köpa en present till henne som hon ska få bara för att hon är så söt. hihi.
nu ska jag sovelisööööööva mig själv och så ses vi igen imorrn då det antagligen kommer bilder från tävlingen om jag för en gångs skull är lite ambitiös och tar med kamera och fottar , men föfan , det mååste jag verkligen göra.
pussspusss godnattuhattifnatti
sidecut i flätor (y)



in da cykelvagn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0