this weekend

okejokejokejokejokej, förlåt men jag har faktiskt världens bästa förklaring,
när jag kom hem efter världens roligaste fredag så har internetet lagt av och jaa , vi har ett nytt så vi fattade ingenting och då dem på telia är sjukt snabba på att svara i sin kundservice när man hamnar på plats 5787853 i kön så tog det en tid innan vi lyckades få igång det igen, dvs vi fick igång precis.
ANYWAY
i torsdags efter att jag hade bloggat mitt mycket fina hippie yoo inlägg så somande jag och hatti mkt gott och sen vaknar man av att man känner ett kallt finger peta en huvudet och säger: Fnofno det är dags och vakna klockan är fem! så då går man upp och duschar och sen fixar vi oss riktigt snygga och sen så åker vi utstirrade till skolan där vi möts av andra utklädda, bla av en avatar och en indian.
vi går runt en hel dag och blir helt utstirrade ; ASKUL.
sen efter skolan stack jag hem till nisha (nishaa.blogg.se) och sov där med henne, amanda och hannah , somnade på golvet, sen vaknade jag men kramp i höften och somnar skinka,
stack senare på dagen hem och duschade, sen stack jag på bio och såg Pina, så sjukt bra film, asså jag älskar den. helt fantastisk!
sen var jag bara hemma och typ sov och snackade men älskling.
nu idag är det skubb och ledar träff med halloween efterfest, SJUKT KUL så nu sitter jag hemma hos klara och sminkar mig som en typ zombie blandat med massa annat men ja det går hehe.
bilder kommer.
pussssssssssssssssssssssssssss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0