second hometown with mamii

hey
min dag har hittills bestått av packning, fika, saknande av gosse, packning, provande av kläder, packning, träning och snart hårfärgning.
på schemat står packning.
nu kanske vissa av er som inte läst mitt förra inlägg undrar varför jag packar...? jo, imorgon så ska jag till paris med mamma och bara vara där i några dagar och titta på mode, shoppa, titta runt, mysa och ha det bra.
då jag pratar franska hemma, känns det verkligen på nåt sätt som att komma hem när jag är där. mamma är nog egentligen en parisiska, hos smälter in bland alla snygga höstfärgade fransyskorna. det är nog när jag ser henne där som jag är som lyckligast för jag vet hur mycket hon älskar paris och jag vet hur glad hon är när hon springer unt från butik till butik och diskuterar om hon ska köpa den blåa , gröna, röda eller svarta tröjan så slutar den med att hon glatt springer till kassan med alla fyra. något hon aldrig hade gjort i Lund.
nej nu ska jag packa lite till, sen ska jag springa ner och hämta sushin jag beställde precis och sen ska jag färga håret och sen försöka sova då väckanklockan redan är satt på 03.30.
" Fnofno det är dags och vakna klockan är HALV FYRA...! "
fick mitt barnbidrag igår och allt ska sparas till paris, shit vad det ska shoppas. ska köpa massa saker, plus någonting till JohannaGosseJosseHatti <3
johanna du ska veta att jag kommer sakna dig lika mycket som en mongolid enhörning saknar sitt horn.
pussheeeeeej
en lite bättre bild på hur jag såg ut igår.

Kommentarer
Postat av: Johanna

FINASTE krasseFrasseFnattiFanny, jag saknar dig så mycket att du kan få låna en av mina kromosomer när du är i paris, du kommer behöva den, och använd den väl <3

2011-10-31 @ 19:41:12
URL: http://bobsak.blogg.se/
Postat av: Fanny

awwwwwwwww tack min Gosse, jag ska använda den mer än väl hihihihi du är för söt <3

2011-10-31 @ 22:19:00
URL: http://goldendesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0