preparing for colored SPLASH

hey bloggen
idag började jag med att göra knäckebröd med urvriden filmjölk på, ASGOTT
sen flöt dagen på ganska bra men dagens gåta har varit svår, jag har försökt lista ut vilken relation jag har till Hannahs och Maxs sten som de bär runt på, för ena sekunden är jag dess mamma, sen dess syster och till sist dess kusin. I dont get it.
efter skolan hade jag punka på min cykel, lämnade in den, sen stack jag hem, bakade scones som blev helt förjävligt äckliga (vilket de alltid blir när jag bakar utan JOHANNA... ) , sen stack jag till dansen, dansade som en idiot och vem är där när man kommer om inte david, sjukt förvånad, han va där och tränade med sin mj duo partner, brukar ju inte träffa honom förrän  torsdagar, as u know.
dansen klickade verkligen idag och det gick sjukt bra, tog kanske i lite väl mycket för jag har ont i mitt knä nu men ja.
när jag kom hem hade pappa gjort tacos, så jag åt, pluggade no, spelade gitarr, sjöng och sist men inte minst så kolllade jag på vad jag ska ha med mig imorrn när jag ska sova hos johanna, vi ska nämligen ha LITE SMÅTT speciella kläder på fredag då det är FREAKY FRIDAY i skolan.
nu ska jag sova ett tag och sen vakna med ett soligt humör!!!!!!!!!!!
... nej men min tanke var dubbeldejt med kudden, pussss och KRAAAAAAAAAAAAM .
asså detta måste vara den fulaste bilden som någonsin tagits hahah.

Kommentarer
Postat av: Johanna

vadå? jag tyckte den bilden va fin? okej? har du problem med det? nä juste. jävla idiotbitch. Jag hatar dig fanny. Du är så dum. Bajs på dig.



KRAAAAAM

2011-10-27 @ 09:30:19
URL: http://bobsak.blogg.se/
Postat av: Anonym

det måste vara den fulaste bilden på oss hahhhahahhaha, du kan va en idiotbitch you BITCH .

blö på dig.



KOKRORAMOOOOOOOOOOOOOOOOM

2011-10-27 @ 13:41:31
Postat av: Hannah

Nä men kolla, nu är det så här att du är Bertils mamma/syster! Detta kan låta skumt men jag ska förklara. Du och jag är gifta, vi har haft sex (inte på riktigt) Därför har Bertil gröna ögon. Jag är Max mamma men Max är Bertils pappa (insest, stavning?) Jag och Max har haft sex därför har Bertil svart hår. Någonstans kommer också Nisha in, därför är Bertil svart (jag är inte rasist) Och till slut, Amanda är vårt barn, därför Bertils syster. Och Julia är också med i vår fucked-up släckt! Jag hade ju ritat Bertils släckträd, undrar var det tog vägen?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0