nöff

hejsan alla!
igår var det grillning i stadsparken, eller ja det skulle vart det och det började bra men... slutade med att vi satt på turkkebaben och åt falafel , mysigt vart det iaf! (Y)
sen idag stack jag med nisha och lily till entré riktigt mysigt var längesen vi sågs och nisha hade ALDRIG varit där, ja du hörde rätt, hon hade aldrig varit där.. haha.
sen stack jag hem och typ spela gitarr och sen ringde Victor och bara HEJ du ska till stan så då stack jag till stan med honom och min älskade hattihattfnatt hihi, så gulligt! vi gick och letade efter ägg som Victor gömt i en buske bakom hemmakväll men så hade nån tatt dom så vi gick till hemmakväll och köpte läsk istället hehe. sen typ gick vi runt och snackade och dom gick med mig hem typ och ja sen stack dom.
så nu sitter jag här och har spelat lite gitarr och bloggar , mysigt.
imorgon så är det kanske johanna och ankan på schemat om dom kommer och våldgästar mig, annars ska jag plugga ekonomi sen på kvällen är det skubb och fyfan vad alla kommer gråta nu helgen efter det sista lägret tillsammans haha känner att en av dem kommer vara jag...
saknar framförallt emil och bh men alla de andra oxå och jag pallar inte att vi typ inte kommer ses igen.
nej nu ska jag sova var tanken, NEJ juste jag måste bädda min dumma säng, hihi mina fina smultronlakan, godnatt alla fina människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0