no way! YES way!

tjenare bloggen
igår var det lördag och jag gjorde äpplemos heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeela dagen , skitkul att ha en liten mosig  tradition med familjen haha. hrmm..
jag var även ute och shoppade lite saker jag behövde , som typ
- ett par svarta jeans / gina tricot
- mönstrat linne /gina tricot
- strumpor och underkläder / gina tricot
sen lite badrumsartiklar och lite till.
sen på kvällen skulle vi iväg till några vänner så jag passade på att inviga mina nya jeans och fyhelvete vad sköna dom är!
nu idag har jag spelat gitarr, bakat lite och nu kilar jag snart iväg på skubbblubb.
ikväll bir det hatteni och det ska bli myyyyyyyyysigt , as usual, saknar lilla hattfnatt, höhö.
vi har kommit på en ny syndrom, begravningssyndromen, sök upp det på wikipedia,
Begravningssyndrom- det är ett normalnedfunktionssättande syndrom som gör så att man måste känslosamt begarava människor i sin trädgård.
hurså..?
måste kila, mer bilder och dylikt kommer ikv eller imorrn ha d!
pussss
ett gott skratt förlänger livet är det inte så? så varför inte.

Kommentarer
Postat av: Johanna

JA HURSÅ?!?!?!??!?! tänk så kommer jag till dig ikväll och du bara har massa gravstenar i trädgården, står och gråter och bara VADÅÅÅ INTE MITT FEL!?!??!?!

2011-10-09 @ 17:59:44
URL: http://bobsak.blogg.se/
Postat av: Amanda

Så fin du är Fanny! Blir så glad av ditt leende :)

2011-10-09 @ 20:44:42
Postat av: Fanny

JOhanna- ahahhahahahah, JAG HAR BEGRAVT MASSA SAKER I MINTRÄDGÅRD HURSÅ?!?!??!?!? INTE MITT FEL!!!!!!!!!!!!

Amanda- Tack söta Amanda! Detsamma , du är så söt! :)

2011-10-10 @ 12:52:00
URL: http://goldendesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0