ni kanske inte ska spela gitarr nu...? - VA, vadå? vi ska inte spela gitarr?!

heeeeeej bloggen!
gårdagen flöt på bra och det var riktigt mysigt på skubb!
sen sen jag en vit tomte som står i porten på allhelgona och vem är det inte om inte HATTI! hihi,
jag och hatti stack hem till mig och myste, kollade film och snackade. de filmer som kollades var:
-tusen gånger starkare. 6 av 10 toast, den var bra men det blev liksom för mycket och inte jättebra skådespelare.
- high school musical 2. 8 av 10 toast, ALLTID lika bra! humuhumunukunukuapuaamakahikihalahimihoo, YEAH!
- horrible bosses, 5 av 10 toast, haha den var bara helt sjuuuk , om inte den psykiska rädslan för att bli påhoppad av en pervers tandläkare hade stigit inom mig under filmens gång så hade den var sjukt bra...
sen så idag så åt vi falu-alltannatän-rågrut till förfrukost och sen stack vi till espressohouse och här sitter jag nu efter scones, cocacola och en chailatte och ska plugga var tanken, måste nämligen skriva klart min argumenterande text. Johanna har åkt med bussen och nu ska försöka komma på ett ämne att skriva om.
Hoppas att allt är bra med er, pusspuss.
bilden är tagen med mobilkamera så ja, xperia ftw!
VADÅ? VI SKA INTE SPELA GITARR..? vad får dig att tro det? :/

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHA ALLTSÅ FANNY JAG ÄLSKAR DIG XD

2011-10-10 @ 15:31:40
URL: http://bobsak.blogg.se/
Postat av: Fanny

OCH JAG ÄLSKAR DIG XD

2011-10-10 @ 22:51:55
URL: http://goldendesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0