it's gone, oh man

sorgens dag, jag trampade snett på dansen och mitt knä knakade till ordentligt. lyckades stappla mig hem och pappa fäller kommentaren: om det fortsätter göra ont så måste du sluta dansa så du inte får men för livet.
min första tankaé var: hellre dör jag, fuck no att jag slutar dansa nu, aldrig i livet.
jag dör hellre.
menmen dagen annars var bara finfin, plugget lönade sig, fick mvg på min omfysikläxförhör för första gången i hela mitt liv och det finns ingenting som beskriver känslan, jag har hittat ett bra sätt att plugga på.
imorrn så är det musik med hatthatti och massa chill lektioner, anyway så ska jag efter skolan hänga med primus och spela gitarr och sjunga och snacka. väl behövligt. sen drar jag kanske inom, majti gumman på väg hem och hämtar min halsduk och snackar lite.
pusspuss nu ska jag sova för att jag är trött, logiskt Iknow, madeitmyself. hehe. godnatteni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0