how to love

tjeeeeeeeeeeeeena bloggen
mitt internet är back on track och även mitt bloggande!
i onsdags var jag på dans med sannaminpanna och det var asball, vi dansar till how to love, av lil wyne, vilken har blivit min nya favvolåt! och sen dansade vi även till Cannabus 2011. asbaaaaaaallt.
igår var det DEN ROLIGASTE dagen på heeeeeeeela veckan. nämligen torsdagen och när ordet torsdag klingar i mina öron så tänker jag på världens bästa danslärare david ron och hans lektion vilket genast gör mig på bättre humör. det finns ingen som kan få mig att bli så glad och pepp på dans som han. så det skrev jag till honom efter lektionen och berättade vad jag kände!
nu tänker ni, eh wtf? berättade vad för honom, och nej det var inget sånt, han är bara världens bästa danslärare och jag ville att han skulle veta det så jag skrev det och en sekund senare kommer hans status upp  så är det det jag skrev som han skrivit, ahah.
anyway, det var riktigt roligt, dansade typ 5 timmar sammalagt igår hehe.
idag så jag jag gjort so prov och det gick SKITBRA , johanna stack sedan till assemundetopre *spansktalande mansröst*  och jag stack till espressohouse och fikade med karro och det var asmysigt, hehe.
sen stack jag hem och spelade gitarr och sen typ kom ayla mde sushi och satte sig här och åt den och så snackade vi och hade mysigt.
sen nu typ sitter jag och snackar med victor baaaajs på skype,
jag är cool och jag gillar sköldpaddor, hurså?
nej nu ska jag snacka lite till men minigangsta sen ska jag dansa var tanken, BARA för att jag känner för det,
pussssssssssssss
heheh, asså jag känner mig..skum.
ascharmigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0