goderafton

*signatur melodi*
gokväll och välkomna till dagens uppdatering!
vi börjar med rublrikerna
1. fler gitarrer har gått sönder detta året visar en undersöking av uppsala univeristet, kan det bero på att getternas kiss fräter sönder granarna som gitarrerna görs av?
2. usa:s flagga allt mer populär på tröjor, vad kan det bero på? vi har träffat Fanny Malmström som är en av de nöjda kunderna.
3. ica-chef i lund bitchblickad av ballerina-choko fantaster.
4. killas anses mer manliga de senaste veckorna uppger en okänd källa, muskulösa, pigga, ja rena läckerbitarna helt enkelt.
det var dagens rubriker, välkommer till dagens uppdatering!
1. hej bloggen, som jag berättade så har min gitarr gått sönder och jag letar som en liten idiot efter en musikaffär som kan fixa den, så himla jobbigt att inte kunna spela, det är det första jag gör när jag vaknar och det sista jag gör innan jag somnar. jaja, jag får väl leta vidare, om det är någon som har ett tips på en bra musikaffär i lund så skulle det uppskattas!
2. hej bloggen, idaag var jag med johanna efter skolan på stan och hon letade efter en tubhalsduk och jag efter en snygg tröja, hittade en med usa:s flagga hehe, och johanna fick sin gråa tubhalsduk till slut, sen gick vi och fikade på espressohouse och det var riiiiiktigt mysigt, hattfnatt <3
3. hattiochfnattis lunch bestod av risifrutti, plopp och såklart ballerina choko, asså det var det sista paketet och jag lovar, har dom inte fått in fler imorrn så blir jag besviken på chefen där, han fattar inte hur mycket ballerina-choko betyder för oss :(
4. jag och johanna kommer upp från trappan och går in genom dörren till våra skåp och vilka står inte i kungastolens position där om inte: oscar, anton, blåe, max w och såklart adam! underbar syn, var tvungen att fotta.
det var allt för mig! nu är det dags för per-olof-eric att berätta lite om vilket väder vi har haft idag, varsågod!
-tack för den presentationen! idag har vädret varit mycket soligt och runt 15+ ° i södra götaland, uppe i norrland har renarna frusit och det har dragit sig mot mindre än 5 grader.
*andningspaus och bytar bild*
imorgon kommer världen gå under och det kommer bli en ny istid och stilla havet kommer bli en skridskobana för mammutarna som kommer återfödas.
det var allt för idag! tack!
- tack för det per-olof-eric! hoppas ni alla ha det bra, gokväll!
*signaslutmelodi*
fnatti! nu ska jag göra en hallonbåt! :D:DD:D:D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0