förstrålad hjärna

hey bloggen
igår kom jag hem efter en skum skoldag och hade sån jävla huvudvärk, stack hem till hannah och dansade och åt skyflakes och sen stack jag till dansen och dansade sönder min fot hehhe,
sen stack jag hem och bokstavligt talat stängde av min dator och mobil och stoppade näsan i fysikboken och det lönade sig, nu kan jag fysiken.
idag är det det den bästa dagen på veckan nämligen torsdag och vid detta lagret har ni mog lärt er vad det betyder, JO dans med David. ska bli skitkul. 
nej nu ska jag läsa igenom fysiken en sista gång innan no:n.
Pussssss på er.

Kommentarer
Postat av: Tuva

hej fin blogg:)

vilken skola?

2011-10-15 @ 15:26:57
URL: http://neverorforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0