dagens

efter världens mysigaste kväll igår med victor och världens finaste Hatti så somnade jag väldigt gott, finaste människorna! puss på er. 
idag vaknar man klockan tolv och har femhundranittioelva missade samtal från ayla och majti, ringer ayla och bestämmer att vi ska ses på stan och fika lite senare efter att jag pluggat, och plugga, sen ringer jag majti och bestämmer att vi ska ses på skubbelilubb
så efter nån timmes plugg sticker jag ut med eva&eva och ayla och fikar och snackar, sen så bestämmer vi oss för att det är en genväg om man går genom botan så det gör vi och när vi går förbi en gräsmatta så jag: FANNY! och min första tanke är: YES jag är omtyckt! ihihihihihiih me shit vem var det? kanske borde vända mig om och kolla?
jag vänder mig om och vem kommer inte springandes mot mig om inte majti, lovisa elsa och julia, så söta, så sitter dom i botan och spelar gitarr, sjunger, käkar chips och myser. vi bestämmer att jag ska komma ner till dom senare.
jag vinkar hejdå till söta aylis och springer upp och byter om och hämtar lite mer plugg+dator och springer ner till dom, och duktig som jag är så pluggar jag litegrann sen spelar vi gitarr och sjunger och sen sticker vi till skubb.
på skubb så är det bestämt för bakning så vi bakar en massa muffins, maränger och chokladbollar samtidigt som vi försöker koppla in ett högtalarsystem för att lyckas spela musik tills vi inser att det står en fet flygel i rummet och så spelar vi och sjunger med den istället, smaart afaaan.
sen sticker jag hem och käkar, pluggar och spelar gitarr och nu har jag ont i mina fingrar så har bestämt mig för att låta Johannes Blundman ta över gitarrplockandet.
godnatt små bloglovers!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0