dagens check!

min extraordinära checklista för dagen, 

- skrattanfall, check
-hårfärgning, check
-städning, check
-shopping, check
-pluggning, check
-motion, check
-gitarrspel, check
ni ser att min välorganiserade liv har en otroligt stabil grund och att den verkligen bygger på högst livsförlängande saker!
ÅHNEJ, attans, glömde ta foton på vad jag köpt i helgen men jag lovar att de kommer imorgon! då kan jag även passa på att lägga upp en liten bild på min gitarr som jag tappade så att det gick sönder... MEN DET VAR faktiskt inte mitt fel, gitarrväskans handtag var nästan helt loss och jag cyklade med den och så helt plötsligt så går ett band av, jag bara okej whatever, sen när jag är framme så sätter jag mig ner på en bänk och väntar på att min lektion ska börja, så håller den i det sista handtaget och så bara lossnar skiten så gitarren flyger i marken och dör förevigt, nej men vi ska lämna in den på lagning, lite störiga pengar, kostar kanske en tusenlapp att reparera då hade ju nål och tråd varit ett billigare alternativ om jag hade tänkt på det innan jag cyklat.
jaja, nu ska jag sova, skönhetssömn ni vet.
PUSS
charmigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0