cocacola och vriskad vröist.

hejsan bloggen
efter skolan idag stack jag med hem till nisha i två timmar sen rushade jag hem och laddade min mobil och så ringde jag emil och träffade honom på stan och stack och fikade och snackade i typ tre timmar riktigt mysigt och han tyckte jag var liten som var 14 , inte mitt fel att jag är född i december, och det var föörsta gången på länge som jag kände mig riktigt kort...
anyway, sen stack jag till dansen och satte på mig mina 12 cm klackar och dansade och gick, och nu kan jag inte röra min vrist så jag gissar på att jag vrickat den när jag trampade fel, och mina vader känns som vibrerande pungråttskulor och ja, jag lovar det känns inte bra...
när jag väl lyckats ta mig hem så spelade jag gitarr, dansade och pluggade lite och nu är jag så slut i huvet så att om någon hade sagt till mig att jorden blev skapad för ett år sedan av steriliserade hjärntvättade njursviktiga valrossar på ben så hade det inte förvånat mig .
nej nu ska jag sova, det är nog bäst för mig och dig och mänskligheten.
puss och godnatt.
bilder från shoppingen i lördags.

linne , ginatricot
jeans , ginatricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0