amen de är lugnt!

hey bloggisch!
igår stack jag hem till primus och spelade irländsk folkmusik i fyra timmar och jag tror aldrig har haft så kul.
om ni vill bli på lite bättre humör tycker jag ni ska tänka er primus sjunga och spela denna låten The Dubliners – The Rocky Road To Dublin med riktigt irländsk accent och byta mellan altflöjt, gitarr och blockflöjt mellan varje vers och sedan komma vandrandes in genom dörren som en forntida egyptisk krigare med en låtsas oscar bakom sig till denna låten Madness – Our House , nu vet ni vad jag gjorde hela eftermiddagen igår!
klockan tio igår ringde karro (liferosen.blogg.se) och vi snackade ett tag sen bestämde jag mig för att åka in till bjärred och sova hos henne. väl inne i bjärred kommer jag hem till karro och hon har fixat med lvande ljus och en massa sånt nere i källaren asså nuttinutti på henne <3, vi kollade på sex and the city och sen somnade vi
sen nu är jag hemma för att jag ska idag med mamma och några kompisar, min barndomskompis clara till nått ställe och gå på spa, sjukt mysigt.
sen ikväll blir det åka till julia på mysnatt med tjejerna och imorrn blire konfa, berättar mer om dagen och kvällen imorrn.
pussss på er.
-primus, har du ett uttag som jag kan ladda min mobil i? 
-javisst! 
*kopplar in laddaren*
-den måste ju sitta skönt!
*tar fram en fåtölj för mobiler*
-så fixat!
-AHAHHAHAHAHHHAHAHA
ny skinnjacka igår / topshop /

Kommentarer
Postat av: nisha

HAHAHAH och jag som trodde att jag va udda ?!?!? x)<3

2011-10-15 @ 14:17:04
URL: http://nishaa.blogg.se/
Postat av: Linn

Fin blogg! :)

Gör gärna header's till andra. Kolla bland kategorier!

Kram ♥

2011-10-15 @ 16:48:57
URL: http://kellyochlinn.blogg.se/
Postat av: Fanny

nej nisha, du är inte udda xD <3



okej linn, jag ska checka din blogg :)

2011-10-16 @ 16:32:32
URL: http://goldendesign.blogg.se/
Postat av: karolina

jätte trevligt! älskar dig fanny <3

2011-10-16 @ 18:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0