90° - 360°

heeeei bloggen
natten till idag var mer än underbar, tjejer ni är verkligen så sjukt fina.
satt uppe typ hela natten, somnade i ett soffhörn med 90° böjd rygg, vaknar en timme senare av att min rygg krampar och tuggummit jag glömde spotta ut innan jag somna hadee klistrat fast min gom med allt. jag vänder mig om och somnar med ryggen uttöjd/tryckt 90° på andra hållet.
vi vaknar, går till coop, sen kollar vi film, sjunger singstar och sen drar jag hem.
kommer hem till en snarkande mamma, duschar med mitt nya smoothieschampoo, mamma vaknar vi sticker och handlar.
jag drar till skubb och vi leker solnedgång och hjärntvättade myrslokar i tre timmar och nu är jag hemma och har spelat gitarr som är sönder och tänkte nu sova var min lilla planering.
juste, igår morse var jag och hämtade mina nya skor som kommit med posten från nelly.com , bilder på dom kommer kanske imorrn.
pussss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0