what to do

tre prov denna veckan då, taggad! eller?
suttit de senaste 5 timmarna hos ayla och pluggat matte, borde pluggat teknik då jag kanske har chans på vg iaf i det men jag vet inte vad jag gör just nu.
alla tabletter driver mig till vansinne och jag får ingen större aptit- dvs att jag inte får någon energi, så klockan 19 blir jag så trött så att nån hade kunnat dänga en steriliserad järnklubba i huvudet på mig, men , okej, jag höll mig vaken tills nu.
antagligen så ska jag skriva lite stödord till det nu och sen ska jag sova en mycket god sömn.
inte så många roliga bilder nuförtiden, känner att de flesta bilder blir på mig , klockan 23 på natten när jag ser ut som en bedövad gnu men annars hoppas jag nu står ut!
för ert intresse så kan jag berätta att jag för första gånger på över 2 år har gått,  heeeelt osminkad till skolan, som ni ser. HEJ gnugg i ögonen.
jaja pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0